jag är jättedålig på det här.

2010-08-24 @ 21:34:42
God kväll! Känns som om jag är jättedålig på att uppdatera, men som ni kanske förstår så är det såklart så att jag tar skolan i första hand, bloggen kommer ju dårah inte först. Men jag försöker så gott jag kan, jag lovar! Första skoldagen är då avklarad och det gick faktiskt bättre än förväntat. Mest Chill-lektioner, och på idrotten hade vi kondition. Riktigt roligt faktiskt!

Slutade kvart i tre och då mötte jag upp julia och pappa kom och hämtade oss. Vi drog till ica maxi och handlade. Fick med mig rosa pennor och en almenacka hem. Sen kom jag hem runt kvart över fyra, pappa skulle hämta mig fyra så fick skynda som fan. Bytte om och skit och sen drog jag til träningen. Den gick faktiskt rätt så bra, men ändå inte. Sen kom jag hem runt tjugo i sju, duschade & satte på mig kläder och fönade håret sen skjutsade mamma mig till sollentuna vallen. Där träffade jag en massa gulliga personer bl a Astrid, Sanna, Linnea, Sofia & Frida. Sen skjutsade sofias pappa mig , jenny och sofia hem. Nu sitter jag här, själv och ska nog hitta på något. Sitter uppe och funderar på att gå ner med datorn men det orkar jag inte. Ska faktiskt gå och lägga mig, datorn får stå kvar. Ska fotograferas imorgon.. tihi. Men vi hörs! puss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0