jobbet avklarat.

2010-08-20 @ 18:59:57
Hejsanhoppsan! Först åkte jag till sollentuna vallen och tittade på en hockeymatch med astrid, hennes syster och hennes två kompisar. Jag är inte så intresserad av hockey, tycker det är extremt tråkigt att titta på. haha, ingenting fick mig som ni kanske märker. Efter en stund gick vi upp till parkeringen och mötte alla brudar som skulle med och jobba. Sen åkte vi till bosön och jobbdagen började. Jag, Celine, Elsa och Sofia fick ta hand om efterätterna. Ta ut massa kartonger från frysen, packa upp alla glasbyttor där pannakottan låg i. Plus att vi var tvungen att ta bort locket, lägga det i en vad det nu heter och sen lägga plast över. Det var det vi gjorde, låter det kul ? njaa, fast vi hade värsta sammarbetet! Sen blev vi klara hur mycket tidigare som helst, så vi gick och hjälpte de andra tjejerna att fixa bestick. Vi fick en coola, bullar och frukt när vi var klara. Sen började vi fixa med två vagnar öl, bära in alla i kylskåp som stod i varje bar. Tre barer, 9 kylskåp -.- jaja, sen vid fem drog vi hem.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0