lång promenad

2010-08-23 @ 20:48:04
Jag och Astrid låg bara framför tvn och kollade på one tree hill , det är jättebra! Hade alla sesonger förut, men då kraschade min dator så jag blev skit sur. menmen! Vi åkte fram och tillbaka till malla för att lämna Astrids systers tröja. Det var bara då vi rörde på oss, haha. Sen åkte hon runt sju, följde med henne till bussen, mötte Rebecka med sin hund och jag drog hem till mig och bytte om, hämtade hunden sen gick jag och hon på en lång promenix! Var jättemysigt. Snackade om allt och inget, behövde verkligen det. Nu ska jag hitta på någonting, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: Vad härligt!

Jodå, det är prima ballerina med mig. Sitter och tittar på fångarna på fortet samtidigt som jag smaskar i mig jordgubbar, då kan det ju inte bli fel :)



Vad gör du då? ^^

2010-08-23 @ 21:19:24
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0