ligger i sängen..

2010-08-05 @ 02:34:31
och kom på att jag kanske skulle blogga en stund. Visst är det bra att jag tänker på er? haha, ne ni. Ikväll har jag och julia bara varit med Frida och Lollo. Trevligt var det iaf.
Man kan faktist inte säga att jag har varit vaken hela kvällen. Jag somnade nämligen i soffan medans Julia och Alexander (julias storebror) satt och kollade på tv. Latmasken som jag är^^ ne men jag var faktist helt slut. Sov nästana ingenting förra natten.
Imoron kommer det nog bli sämre updatering efter jag och min kära mormor ska shoppa! Längtar faktist. Saknat henne så mycket.
Ne ni, om jag ska orka upp kl 10.00 imoronbitti ska jag nog slänga huvudet på kudden och somna.

kisses



FORTSÄTT FRÅGA! NI HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ DET! KOM IGEN NU :)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

älsklingar när ska vi seeeeeeeeeeeeeeeees ???? :(

2010-08-07 @ 11:56:05
URL: http://sfoton.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0