Modelljobb.

2010-08-26 @ 07:31:46
Jag har ju bdb, så jag la ut en bild på mig som jag har lagt ut här också. Slänger in den igen.. Sen får jag ett mejl från en kille som hittar modeller och som bor i new york och jobbar där. Han frågade om jag ville bli modell, då svarade jag att tanken har aldrig fallit mig in. Då svarade han att jag hade bra närvaro på bilderna, och att jag har rätt utseende och blablabla. Då svarade jag att jag aldrig har tid, så skrev han att man kan tacka ja och nej precis när man vill och att man måste verkligen vilja för att lyckas.
Men ärligt talat så har den tanken aldrig slagit mig , och kommer förmodligen inte göra det heller. Jag är inte en sån tjej, skulle helldre be en kompis sminka mig och sen fota mig och några kompisar som kanske händer framöver. Men modell, nej !


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0