morsningkorsning!

2010-08-13 @ 11:31:45
Hejsanhoppsan! Har alla sovit gott? Det har jag.. Fram till klockan fyra.. Då började min hund låta skit konsitgt, som hon brukar göra. Så gick ut till henne men hon tystnade inte, sen bad jag henne vara tyst och då vet jag inte om hon blev tyst eller inte för jag gick tillbaka till sängen och somnade. Haha, elakt!

Idag är det fredag, det betyder att det är the voice imorgon. Ska bli rätt så kul, tror jag? Astrid tar tolv bussen och kommer hit någon gång, sen vet jag inte vad vi hittar på. Kanske blir det ung och kanske blir det någonting annat. Det är inte så speciellt roligt där om man inte är med roligt folk, så ja..

Menmen, ska faktiskt gå upp och börja fixa mig, eller börja platta håret iallafall. Vi hörs!


Jag liten och Celest.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0