my bitches

2010-08-16 @ 23:44:48
Åh vilken lång dag! Först gick jag till sjöberg för att träffa Sofia och vi gick vidare till vivo för att träffa Sofias pappa för att köpa busskort till sofia. Det tog år! Ingen som jobbade där visste hur man gjorde typ, tillslut kom det någon och hjälpa till. Vi åkte till sollentuna station och träffade sebbe, sebbe, ilias & matte. Vi drog vidare till Norrviken för att träffa två av deras tjejkompisar men jag och sofia drog tillbaka typ direkt. Vi åkte till täby och träffade Kevin och Philip, sen åkte vi tillbaka till mig och sofia drog hem till sig. Jag & grabbarna la oss i min säng och typ nästan sov.

Efter ett tag kom astrid och sofia och sofia hade med sig sin hundvalp, sen drog vi till my daddy och satt utanför och snackade lite. Sen drog dom hem runt halv nio och då drog jag hem till sebbe och Ilias med sarah och Astrid och sofia åkte hem till sofia och lämnade hunden. Tillslut kom Oskar, Calle & Mattias och sen kom brudarna också. Sen drog vi ut och nu är jag hemma.

AStrid och sofia sover här inatt, och jag har grymt ont i magen och är sjukt trött så kommer inte blogga mer. Ska låta astrid titta sin facebook och sofia också om hon vill, annars lämnar jag upp datorn till mamma eftersom hon ville ha den imorgon bitti. Ska bädda upp soffan också.

Det här blir för långt, vi hörs!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0