@ my place with Julia!

2010-08-25 @ 16:26:51
Sitter hemma hos mig med Julia och vi gör inte så mycket. Vi slutade vid tre efter en ganska chill-dag. Fast fick första läxorna. Tre stycken helt ärligt. En till på fredag, no. ska läsa 4 sidor så ska ta och göra det. Hade fotografering idag också, gick ganska bra. Såg väl helt okej ut? Men jag och Sarah fick inte göra det vi planerade att göra "/ Men Oskar fick hålla mig på axlarna :D När alla var klara gick alla som ville in igen och tog ett jätteoseriöst foto med min kamera, som just nu ligger på facebook. Ska ta och lägga in den här också. När jag kom hem låg det även nya kläder på min säng, ska lägga in en bild sen :) nu ska jag ta och vara social, skriver sen! puss


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt kort ;)



SV; Verkligen :D

2010-08-25 @ 16:36:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är kul att ta plojkort, det gjorde vi i våras, alla klädde ut sig till emosar. :p

Gjorde precis en läxa som vi fått, skulle skriva en brev vi ska få tillbaka i 3:an. ;D

2010-08-25 @ 18:11:08
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0