MYCKET GJORT

2010-08-25 @ 21:31:20
Idag har jag faktiskt varit rätt så duktig om jag tänker efter. Har gjort min no-läxa, har städat min "smink" hylla och tagit bort allt mitt smink från bokhyllan utanför toaletten och lagt det i min hylla istället och jag har skrivit ner alla träningar och matcher ända fram till slutet av oktober! Det kallar jag duktigt! Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och borsta tänderna och ta bort allting från min säng och bädda upp den. Men vet inte om jag ska sova eller inte, eller jo. Jag ska sova. Är faktiskt hur trött som helst. Imorgon slutar jag 14.05 och har träning 18.45 så vi får se vad jag hittar på där emellan. vi hörs! god natt! :)


Den här ungen gör mig verkligen glad.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0