Ni borde verkligen vara sura på mig.

2010-08-22 @ 19:57:31
Åh va sura ni borde vara på mig! Har inte skött bloggningen på två dagar! Julia bloggade igår kväll eftersom jag inte satt vid datorn någonting, och imorse/idag har jag verkligen inte haft tid att blogga! Sebbe och Julia sov här inatt, vi var uppe till ca halv fem eller någonting sånt. Vid halv tio väckte Sebbe mig, på sms eftersom han sov i min systers säng. Han tyckte vi skulle gå upp, och det var det vi gjorde också. Käkade frukost och fixade och sånt.

Halv tolv skulle jag och Julia ta bussen så vi hade sällskap till sjöberg sen tog vi brudar bussen. Stannade hos Julia, hon fixade sig och sånt och sen drog vi till kista och letade efter en tröja till Julia och en ögonskugga till min mamma. Vi hittade ingenting av de så Julia köpte en massa andra saker. Plus att vi träffade hennes killkompis. Sen drog vi till sollentuna vallen och tittade på p95ornas match och sen till sportfältet med elsa och kollade på vårat lags match mot sollentuna fotboll. Mickis, Monica, Jenny, Sofia var också där, så vi kollade med dom. Vårat lag vann med 3-1 :d
Har precis duschat och ska fixa lite saker och sen kolla på film och sova, är extremt trött (:


Julia

me and monica :)

sofia och jenny :)

smexig bild på Elsa och mickis :D

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0