samla krafter.

2010-08-27 @ 17:19:13
Har packat tre väskor, tagit bort sminket, sovit, käkat flingor med yoghurt och inte gjort så mycket mer.
Kände att jag var tvungen att göra vissa ord med fet text :) Jag har tråkigt, jag är trött, jag vill hitta på någonting men hinner inte göra ett skit. Snart bär det av, till västerås. Med mamma, rickard, emilia, leon, felix, sebbe, ina och jag. Jag sa till Ina att hon absolut inte fick glömma badkläder, för jag tänker kanske bada , om det är lite varmt iallafall.. Kanske blir donken påvägen dit, men det blir iallafall sveriges största godisaffär..
Vilket är niiiice!

Vill inte dit, men det ska ändå bli lite småskönt. Samla nya krafter och få nya tankar så vissa försvinner. Bara en chillhelg, utan någon än sin familj. Men, nu ska jag titta på tv med min lillebror och fixa det sista. Skriver hejdå sen, puss.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0