sitter hemma hos pappa med Astrid.

2010-08-20 @ 00:39:34
Träningen gick faktiskt helt okej, fast ändå inte. Vet inte vad som gick fel men något var det iallafall. Jaja, slutsnackat om det! Direkt när mamma hade kört hem oss till pappa kutade vi ner till ica för att kunna köpa läsk, chips och popcorn. Det stängde nio och vi sprang ner vid fem i.. vi hann iallafall! Cissi kom hit och käkade allt med oss, allt är faktiskt inte slut men ni fattar. Vi tittade också på djävulen bär prada , har sett den förut. Cissi drog vid halv ett så nu är vi ensamma. Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Astrid har sovit i soffan medans vi tittade på filmen, så nu är det min tur att sova. Imorgon ska jag jobba på bosön, ska gå upp tidigt för att åka till mamma också. Jaja. Nu har jag iallafall skrivit. Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha hur känns det?:D

2010-08-20 @ 08:45:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST

hoppas du får en fin fredag sötnos =)

2010-08-20 @ 09:38:21
URL: http://matildays.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0