sollentuna centrum.

2010-08-15 @ 13:04:40

God morgon! Har ni sovit gott? :) Det har jag. Fram till att Astrid kom in i mitt rum, satte sig på min fot och satte på datorn. Hon drog iallafall för ett tag sen och då gick jag upp och käkade lunch. Jag är nästan färdigfixad och min buss går 27. Måste gå runt tjugo över, lite tidigare ändå faktiskt. Ska ju jobba i sollentuna centrum, ska stå och dela ut papper. Jag ser skit hemsk ut, men det orkar jag inte bry mig om. Slutar fyra och drar nog hem då, duschar och bara tar det lugnt och sen ikväll får vi se vad som händer.
Men nu ska jag fixa det sista. Bilder kommer när sofia har fixat dom!
puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv absolut! hur känns det att skolan snart börjar?

2010-08-15 @ 14:53:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

bara bra tack (:



vad gör du idag?

2010-08-15 @ 16:55:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0