stackars lillebror "/

2010-08-10 @ 18:34:04
Åh vilken dag! Vi bara gick och gick, haha. Men trevligt hade vi (: Tack Oscar för att du inte är lika omogen som de andra! ;D Vi tog bussen till danderydsvägen och där hämtade Astrid's mamma oss så fick skjuts hem.

Direkt när jag kom hem så hörde jag att Leon grät så jag gick upp, delvis därför och för att säga att jag var hemma. Då berättade mamma att Emilia inte hade stängt grinden så Leon hade gått till kanten och mamma hörde dunk dunk dunk. Han ramlade ner för hela trappan och satt ner på stengolvet i hallen när mamma kom springande efter honom. Det verkar inte som om något har hänt, han kryper omkring och är jätteglad, låter sina konstiga ljud och skrattar. Så vi får hoppas att ingenting har hänt med min älskade lillebror!

Men nu måste jag börja byta och för ska åka snart. Vi höres!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0