SUSHI

2010-08-15 @ 17:34:29

Jag är på sjukt oseriöst humör just nu, så om ni får ett flamsigt inlägg ber jag så mycket om ursäkt. Jaja, jag kom hem från sollentuna centrum för kanske 30 min sen. Det var super kul och mysigt med Nono, Julia och Agnes. Var inte så mycket med michis och michis. Dom två drog och snackade och hade det mysigt själva^^ Efter vi hade jobbat klart satte sig Jag, Julia och Agnes och åt. Hihi,, Juste! det var en j***a glass gubbe som tog 114 kr från mig för 4 kulor glass! ;O Jag och nono skulle nämligne ha glass och då typ rånade han mig. Men tillslut fick jag pengar tbx. Har också passat på att köpa två ansiktsmasker! YAY :D NU börjar detta bli långt

Kisses A'

Juste, Stefan ville att jag skulle skriva att han typ är sötast och snällast x)

en chocolate mudmask och en Naturel Mudmask


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0