svar på frågestunden.

2010-08-17 @ 14:05:56

Postat av: fridah
varför startade ni en gemensam blogg? =)

svar: Helt ärligt så kommer jag faktiskt inte ihåg.
Vi kom väl på en sån smart idé eller någonting!

Postat av: Anonym

till båda: brukar ni vara kaxiga/bitchiga mot dom ni inte känner ? (typ mot dom som är mindre)

svar: Astrid: Ibland, det kan hända.
Michis: Alltså, det beror helt enkelt på. Men det kan hända, men inte så ofta.

Postat av: Anonym

ä ni oskulda :)

svar: Ja.

Postat av: Anonym

lägg in mer kläder och sånt tycker jag!

favvo äffär? :D

svar: Okej, det kan vi göra!
Michis: Helt ärligt så har jag ingen favoaffär.
Astrid: typ Vila, veramoda, salt och gina!

Postat av: Isabella Luther

Vad har ni genemsamt?
På vilka sett är ni olika?
Hur länge har ni kännt varandra?
Vilka är era favoritfärger?
Vad gör ni på fritiden?


svar: Åh vilken svåra frågor!
1. hm.. Vi har allt möjligt gemensamt, vi gillar samma saker, likadan stil, samma musiksmak, samma humor. Den listan kan bli lång, räcker de? :)
2. Olika hårfärger? Nej men för tillfället kommer jag faktiskt inte på något.
3. När vi började 6an började vi i samma skola, så då lärde vi lixom känna varandra, men vi blev bästavänner förra sommaren.
4. astrid: Marinblå Michis: Jag tycker alla färger är fina och har ingen riktigt favorit. Men grön..
5. spela fotboll & vara med kompisar typ.

Postat av: Netty♥

om du fick slå till en kändis utan att få något som helst straff. vem skulle du välja? :)

svar: Michis: Jag har inte tänkt den tanken förut ens så jag vet inte!
Astrid: Jag vet inte, kanske Paris Hilton för hon verkar så bitchig.

Favoritfärg?

svar: kika längre upp så ser du att vi redan har svarat på den frågan! :)

Postat av: Jasmin

Favoritaffär?

svar: Kika längre upp! :)

Postat av: ~ JENNIFER

Om du fick vara en kändis i en dag vem skulle du vara???

svar: michis: åh jag har ingen aning.. men kanske bella i twilight? :) astrid: Sarah Jesscia Parker :)

Postat av: EBBA

Skulle du vilja vara typ lika känd bloggerska som typ blondinbella? :

svar: michis: Nej, jag skulle aldrig någonsin vilja vara så känd helt ärligt. Inte kunna gå ut utan att bli foton och sånt, nej, sån är inte jag. Jag vill kunna vara anonym. Men visst, jag skulle kunna vilja bli känd, men inte så känd. astrid: ja!

 

Postat av: mk

javisst kan jag fråga lite,
hur länge har du bloggat?
favoritskådespelerska?
favoritfärg?
färg på din tandborste?
dröm resemål?
vrf börja du blogga?
vart utomland?
vart isf? :)

svar: michis: 1. Jag har bloggat i flera år, men i den här har jag bara bloggat i sen mars 2010. 2.har ingen. 3. Kolla längre upp! 4. ehm, rosa hos pappa och grön hos mamma. 5. någonstans med astrid. 6. Jag började för att kunna skriva av mig varje dag, kunna visa andra hur mitt liv egentligen ser ut. För mig spelar det ingen roll hur många som läser bloggen, eftersom jag bloggar för min skull, för att jag tycker att det är kul. 7. Ja, jag har bilat till Italien så åkte igenom massa olika länder, och har varit i holland, finland, Tyskland och ska till england i höst.


astrid: 1. I den här bloggen sen mars 2010. 2. Camoran Diaz 3. kika längre upp! 4. blå 5. inget svar. 6. För att det är kul och ett bra sätt att släppa tankarna och så. Kul att kolla tillbaka på det man gjort och så. 7. Dubai, frankrike, thailand, tyskland, tansania, zanzibar, danmark, Finland, greklan, oman, sharja.

 

Går du på ngn sport

svar: Vi båda går på fotboll!

 

Postat av: sofia

favorit bandet/artisten? :)

svar: michis: Finns så många. Men John mayer, Gavin Degraw och typ nickelback :) astrid: Gavin Degraw

Postat av: amanda

vad innebär lycka för dig ?

svar: Michis: Lycka för mig är mina kompisar, min familj och fotbollen. Astrid: Riktiga sanna vänner och äkta vänner. Veta att man är älskad och alla i sin omgivning mår bra :)

 

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0