svar på tal.

2010-08-12 @ 18:00:37
en fundersam anonym person om det här kommer att försämra mitt självförtroende ännu mer.:
Men vadå, vad har hänt? :O
svar:
Helt ärligt, så vill jag faktiskt inte berätta det än för så många personer. Det är rätt så privat och jag mår dåligt över det.. Folk kommer säkert börja tro saker nu.. Det skiter jag i. Jag berättar när jag känner mig redo för att göra det, eftersom jag kommer att få leva med det till och från i hela mitt liv. Skriv dit namn nästa gång så om jag känner dig så berättar jag för dig!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha okej!:) åh jag gillar inte anonyma, oavsett om det är en bra eller dålig kommentar, man vill ju veta vem det är:D haha

2010-08-12 @ 19:26:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0