tillgång till dator!

2010-08-02 @ 14:56:28

Jag har inte skrivit på evigheter! Men nu har jag äntligen tillgång till dator, eller det är bara just nu men ni fattar? :) Här ute är det faktiskt helt okej. Jobbade igår och imorse, målade mormor och morfars staket och vi kunde inte fortsätta eftersom det regnar. Har jobbat med en massa annat också, tjänat jättemycket pengar.

När Astrid var här så gjorde vi en massa. T ex åkte vi ring efter båten och tittade mycket på film eftersom det var dåligt väder nästan hela tiden. Vi skulle gå ut och bada i regnet, så vi sprang ner med badkläderna bara och jag lyckades halka och fick ett stort skrapsår, såg ut som skärsår precis under rumpan, så jag har fått gå med kompresser och skit men nu är det äntligen läkt! Inte allt men det mesta, men det gör fortfarande ont, men inte lika ont som det gjorde förut.

Jag åker hem antingen den 8onde eller den 9onde, vet inte riktigt, tänker inte stanna till den 14onde iallafall för fotbollen börjar imorgon så vill hem.

Menmen, nu tänkte jag faktiskt kolla runt på annat! Nu vet ni allafall att jag lever! :)
pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0