TV

2010-08-17 @ 14:21:52
Har tagit tid och svarat på frågestunden. Jag och Astrid skulle egentligen göra det tillsammans men vi har aldrig haft tid att göra det så jag tog min tid och gjorde det själv. Hade självklart kontakt med Astrid medans, eftersom frågorna inte bara för det mig. Så alla svar hon har gett har hon skrivit på sms till mig. Sitter iallafall just nu ute i vardagsrummet och kollar tv. Funderar på att sätta på en film, men det finns ingen anledning att göra det eftersom min lillasyster ska hämtas klockan tre, och när hon kommer hem kommer inte jag få titta på tv. Men ska ta bort alla sängkläder och allt som sofia och astrid hade i natt. vi hörs!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0