lista

2010-08-23 @ 21:02:03

Du heter: Michaela Jonsson
Smeknamn: Michis helst.

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen aning

Beroende av: att ha vänner nära.

Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning, fråga vettja!

Stämmer det?     jag har ingen aning xD

Vad får du oftast komplimanger för? För mitt utseende & min kropp.

Hur imponerar man på dig? oj, svår fråga..
Brukar du skratta för dig själv? beror väl på om jag är trött eller inte, skrattar ofta iaf :O

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " haha, tack <3 "

Var bor du? Sollentuna

Trivs du där? ja , självklart! :)

Hur svarar du i mobilen? oftast ahhej, annars hej det är michaela..

Vem ringde du senast? oscar

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: han svarade inte, så sa ingenting?
Antal timmar sömn inatt: ehm, ca 10 timmar.

Sov du ensam: ja ;/

Brukar du komma i tid: kan hända att jag kommer försent, men det är det värsta jag vet typ.
Hur känner du dig nu: tröööött..

Vanligaste färg på dina kläder: ehmn... typ svart vitt?

Vad tycker du om fötter: gillas inte!

Vad saknar du: hmm.. jag vet faktiskt inte, saknar ganska mycket..

Hade du en bra kväll igår: låg och kollade på film , så helt okej!

Favorit dryck på morgonen: oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på om det är helg/lov eller skoldag! Runt tio när det är skola, eller ännu senare.
Är du blyg? Beror på. Men jag är blyg, men inte alltid.
Sysslar du med någon idrott: Fooootboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hmm.. jag vet faktiskt inte..

Är du nöjd med ditt liv: Det finns saker som går att ändra, ganska många faktiskt. Men, jag är ändå rätt nöjd. Men det finns båda negativa och positiva saker med mitt liv.

Är du bortskämd: Det skulle jag inte säga, men, är någonstans mitt emellan..
Vad gör du imorgon: Skola, sen har jag sen träning. Innan det vet jag inte.
Vad är det värsta du vet: folk som ljuger.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har äkta vänner, som jag verkligen älskar.

Vad är det finaste du fått? oj,.. det finaste jag nog har fått är alla  mina underbara vänner..
En speciell dag du minns: Finns många specialla dagar jag minns.. Kan inte direkt skriva någon nu, eftersom det skulle bli långa historier.
Du samlar på: Fina minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad saken handlar om. Men oftast min bästavän astrid weckman!
När grät du senast: för några dagar sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Antagligen köpa en häst och börja leva hästliv. Det drömmar jag om, men jag vill fortsätta spela fotboll, så kanske spara och resa,?

Vill du gifta dig: klart jag vill.. gäller bara att hitta den rätta !
Vill du ha barn: mjoooo

Är du musikalisk? Nja, folk säger att jag kan sjunga men jag själv tycker jag inte kan det. Lyssnar på musik om det räknas?

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nix.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Alldeles för många gånger.

Biter du på naglarna: Ja, det gör jag. Men inte när jag har nagellack på så målar naglarna ofta..


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0