vaken ?

2010-08-21 @ 07:48:47
Jag är vaken!!! vaknade tjugo över sju av att Monica smsade mig, alltså min bebis som ska vara målvakt idag. Sen smsade jenny mig vid fem i halv och sa att hon skulle åka hemifrån klockan åtta, då blev det fart på mig. Har käkat frukost, bytt om, fyllt vattenflaskan, packat väskan, tagit med frukt och är faktiskt klar. Ska bara borsta tänderna. Jag sitter just nu i mitt rum och fryser, har på mig overolen och tränings/matchsstället.. Men fryser ändå! Det är svinkallt och jag har inget underställ hos mamma, allt för vintersesongen är hos pappa.. Men hörrni, nu måste jag borsta tänderna !vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja absolut:) ha en fin lördag!

2010-08-21 @ 08:49:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0