vilken kväll!

2010-08-15 @ 01:07:23
Det ända vi kan säga är, vilken kväll! Först träffades vi på sollentuna station, drog in till kungsan och träffade en massa folk. Kvällen var faktiskt helt okej. Träffade en massa gamla kompisar och hade otroligt skoj. Men, själva the voice var inte direkt super, menmen. Alla småflickor sprang runt och rökte, usch säger jag bara. jaja. Vi åkte hem därifrån runt tjugo över nio och tog tio i elva bussen från danderyd. I rinkeby var jag tvungen att hoppa av eftersom jag blev så sjukt åksjuk och hade migrängrej. Så, mamma kom och hämtade oss.

Just nu sitter vi och tittar på ps. i love you men jag funderar på att hitta på något annat eftersom jag har sett den för många gånger. jaja, känner att det här börjar bli långt. vi hörs!

Sofia har 300 bilder på sin systemis så jag tar bilderna från henne när hon laddar upp dom på sin blogg.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: så bra:) håller med, rökning ska tjejer hålla sig ifrån!

2010-08-15 @ 09:27:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag har precis ätiti frukost=) Själv?

2010-08-15 @ 10:06:43
URL: http://missychick.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0