700 inlägg!

2010-07-14 @ 16:12:36
Det här är vårat 700rade inlägg! Grattis till oss! När vi har tusen inlägg ska det firas.. haha, eller ? :) Jag har värsta chilldagen. Har bara legat i sängen och kollat på film. Känner att jag behöver sova. Har hållt på att somna ett flertal gånger men precis då har jag fått en sms, inte bra. Ska käka vid sex och efter maten ska jag dra hem till cissi. Där kommer Cissi, Astrid, Fanny, Elsa och lydia vara så då ska vi brudar ha en myskväll. Mina två killkompisar kanske kommer också, ska bara snacka med alla när jag kommer dit. Så, jag kanske ska ta och börja fixa mig nu. För jag har bestämt att jag ska sminka mig och platta mitt hår. Har inte plattat det på evigheter. Så, vi får se vad jag hittar på att göra. Kanske blir lockigt? vem vet!

Nu ska jag noppa ögonbrynen. pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0