;d

2010-07-01 @ 12:38:22
Det blev extremt sent inatt! När jag skrev gick vi faktiskt och la oss, men vi låg och snackade jättelänge. Faktiskt hur mysigt som helst, eftersom ja, mycket att snacka om kanske? Nej, jag vet faktiskt inte. Menmen.. Mamma väckte oss vid typ elva, men vi somnade om och vaknade vid halv tolv. Då kom mamma igen och skrek att först till kvar får annanasbitar. Men det struntar vi i, fick Leon och låg kvar i sängen. Han var rätt så gnällig, inte så kul , han tog min mobil och dreglade ner den (y) Men sen gick vi upp och ingen hade tagit dom, så vi tog alla och sparade fyra stycken till min storebror. Haha! sen käkade vi frukost och nu sitter vi i min säng.

Hon ska väl åka hem snart, och då ska jag hoppa in i duschen och packa. Eftersom pappa kommer om 2 och en halv timma och hämtar oss för att vi ska till landet. Ska ut och jogga ikväll så ska packa träningskläderna. Tänkte ta en runda till mormor och morfar och tillbaka. Och det är ganska långt faktiskt! Ungefär 4 km dit, och likaså tillbaka.

skriver sen, puss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0