Danderyd

2010-07-20 @ 22:00:32
Jag har inte skrivit på hela kvällen eftersom jag har varit i Danderyd med Timmy. Kvart i sju ringde han och bad mig ta nästa buss. Så jag bytte om och sen drog jag till Danderyd där han var. Vi satt mest och snackade, eller åkte fram och tillbaka från mörby och danderyd. Helt galet skönt att få träffa honom igen, det var jättelänge sen! :o Vi snackade om allt mellan himmel och jord, rätt så skönt faktiskt. Menmen. Kom iallafall hem för en halv timma sen. Sitter här och lyssnar på musik och dricker ett glas kallt vatten. Ska packa eftersom jag ska bort imorgon! Berättar sen vad det är jag ska göra, tihiihh.

puss!



timmyyyyyyyyyy

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0