efterlängtad dusch..

2010-07-20 @ 16:04:23
Att man kan längta efter en dusch så mycket jag gjorde, det trodde inte jag gick. Men, tydligen så gick det eftersom jag gjorde det? Har iallfall precis duschat, rakat bena, smört in benen och ja? Ska snart klippa mig.. Mamma skulle bara lägga Leon. Vet inte hur jag ska klippa mig, tror jag bara ska klippa topparna men vi får se hur det blir :) Vill inte göra någon stor förändring iallafall, men klippas behövs ju. Jaja, vi får helt enkelt se!

Bilden är jääääätteredigerad! Plus onoppade ögonbryn, inget smink och ja. Den ser helt enkelt konstig ut , men det gäller ju att bjuda på sig själv?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jättefin bild :)

2010-07-20 @ 16:48:03
URL: http://iisabellec.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0