färdigfixad.

2010-07-14 @ 17:43:33

 

 

Nu är jag färdigfixad, tror jag iallafall. Jag blev jättenöjd. Bilderna ser lite konstiga ut eftersom jag ville ha dom bredvid varandra i mitten och då var jag tvungen att göra dom lite mindre.


Har på mig min nya tröja som låg på sängen när jag kom hem idag, besälld från ellos. Sen har jag på mig min vita kjol under eftersom tröjan inte är så lång. Smycken, fläta i luggen, smink och sånt. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar och sen drar jag hem till cissi. Har ingen aning om hur länge jag är där. Sent iallafall. Jaja, nu ska jag fixa lite småsaker. Ska packa ner kameran så att jag inte glömmer den!

kysss

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0