Gästbloggning!

2010-07-19 @ 17:54:47
Hallå där, eftersom både michis och astrid sitter strandsatta (skämt åsido), någonstans utan till gång till internet så får väl jag ta mig i kragen och gästblogga lite. Har solat hela dagen, somnade till och med i den lilla uppblåsbara poolen vi har. var på morgonen ute och fotade min lillasyster lite, fick mig en redig promenad. och det var faktiskt riktigt skönt. Nu ska jag alldelles strax fota min andra lillasyster lite, eftersom jag ska göra en design till hennes nya blogg. kul va? inte direkt, men eftersom jag har lovat så får jag väl göra det. nu ska jga börja. ha en underbar dag! / Sofia <3

Foto: Sofia Hynninen, Copyright

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0