GOTHIA

2010-07-17 @ 23:11:29

Nu är det tyvär så att jag drar till tåget som ska ta oss till Göteborg imoron, ska nämligen spela Gothia. För er som inte vet vad det är, är det en av världens största fotbollscuper för hela världen. Det ska bli SÅ underbart roligt. Jag är verkligen taggad för att dra nu.
Nån annan som ska dit?
Men det betyder ju att jag inte kommer kunna blogga på nästan en vecka "/ men sofia har sagt att hon kan gäst blogga åt mig medans jag är borta. SUPER SNÄLLT! Men man kan ju alltid nå mig på mobben för er som har mitt nummer.
Eftersom jag ska upp så otroligt tidigt imoron ska jag nog dra mig tillbaka. Hoppas ni inte saknar mig alldeles för mycket!

Puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0