hemma!

2010-07-20 @ 14:49:42
Efter några otroligt tråkiga dagar på ön är jag äntligen hemma. Känns skönt, ni förstår inte hur tråkigt jag har haft det! Varje dag har varit blåsig, det åskade och blixtrade i lördags och man har knappt kunnat ligga på bryggan och sola eftersom det kändes som om man skulle blåsa bort. Men har i alla fall badat en hel del, eller, inte lika mycket som vanligt men rätt så mycket iallafall , och sen har jag inte gjort så mycket mer. Eller jo, men inga roliga saker som jag kan "skryta" om. Har i och för sig åkt surfingbrädan efter båten en gång med lillebror, har massa bilder på det som jag tänkte slänga in i ett inlägg när jag har lagt in dom på datorn.

Ska bara säga Tack till Astrid och Sofia som har gjort våran blogg otroligt fin!
Verkligen lyckat brudar. Jag älskar er! <3



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0