hemma igen!

2010-07-06 @ 15:30:55
Nu är jag äntligen hemma! borta bra men hemma är verkligen bäst. Eller, det beror iochförsig på vart man har varit. Det har både varit roligt och tråkigt där borta. På dagarna låg man nere på bryggan med sololja och solade och badade, körde båt med killarna efter på surfingbräda, eller så satt man på surfingbrädan själv, och på kvällen satt man nere vid flaggstången vid stranden och tittade på solnedgången. Hur underbart låter inte det? Bara sitta, låta tankarna flyga iväg? Har otroligt fina bilder på det! Har faktiskt fått en hel del färg, me like.

Så nu när jag har kommit hem ska jag bara ta det lugnt. Ska ta en lång dusch senare ikväll och göra mig fräsch. Ska ta en lång joggingrunda också. Tror iallafall inte att jag ska träffa någon idag, eller jo. Kanske att Cissi joggar med mig om den bruden orkar. Hon har precis kommit hem från Grekland.......

jaja, Tack Julia för att du har bloggat medans jag har varit borta! :D i love u <3





Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0