Landet

2010-07-25 @ 17:58:40

Asså jag blir helt yr! jag måste åka bort igen. Jag ska nämligen till michis landställe, så nu är det bara att börja packa IGEN!
Jag har iaf bestämt mig för att ta det lungt ikväll och bara dega, Julia kanske kommer men vi får helt enkelt se. Kanske ska ta och fixa naglarna och sätta i en ansiktsmask. Fräscha till sig lite.
Jag ska höra med Julia om hon kan fortsätta blogga ett tag till. Var inte meningen att jag skulle åka iväg på engång ju. Men men.

Idag har jag varit med sötnosen Andreas som åkte iväg till England nån timme sen. Saknar honom redan om jag ska vara helt ärlig. ^^
Ne ni, nu ska jag börja packa

Kisses astrid


kom hem igen!


Kommentarer
Postat av: julia

jag funderar på att ta bort min blogg! kommentera gärna vad du tycker! det är ni som bestämmer

2010-07-25 @ 18:59:55
URL: http://sssathergren.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0