måste packa , har egentligen inte tid.

2010-07-08 @ 17:02:15
Har egentligen inte tid att blogga men känner att jag verkligen måste det. Det kommer vara sämst uppdatering eftersom jag ska åka ut till astrid ikväll istället för imorgon bitti. Kommer förmodligen hem på tisdag.

Igår kväll var skoooj! Först körde matte mig till Sofia, vi tog bussen till sollentuna och gick mot Sofias killkompis. Coffy mötte oss och vi drog dit. Där var Villgot, Mulle, Coffy, Hanna, Clara och Khaldi. Asså vi var hemma hos Khaldi. Han hade pool så alla ville att vi skulle bada men det gjorde vi inte. vid halv tolv körde Villgot mig och sofia på hans moppe, och vi tog bussen tjugo i hem. Sen hände det inte mycket mer.

Idag gick jag upp halv nio, tog bussen tjugo över nio och kom till roslagsstoppet vid fem över tio. Där stod redan ingela och väntade på mig, i bilen var även Kim och hennes två barn. Så vi åkte hem till Ingela, var med hundvalparna och jag var med barnen. Sen åkte vi till vetrinären och där var det mesta bra. Sen drog vi till donken och käka glass och sen drog jag hem.

Nu måste jag verkligen packa och ringa Astrid. Jag skriver innan jag åker?
puuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0