morgondagen

2010-07-20 @ 22:43:46

Det ska faktiskt bli en extremt rolig dag imorgon. När jag var ute på ön kom jag på en jättebra idé , att åka till skansen med en kompis och min lillasyster! Så jag frågade runt om någon ville följa med, och sofia svarade ja. Men sen kom vi på att vi kanske kunde åka och bada istället. Så imorgon bitti tidigt, ska vi åka till upplands väsby och träffa sofia och hennes lillasyster! Så vi ska åka och bada, äta lunch och sånt. Kanske gå i centrumet, och sen kanske gå hem till sofia och sen kommer mormor och morfar och hämtar mig och Emilia.

Så eftersom jag ska gå upp vid åtta så kanske jag måste ta och gå och lägga mig snart. Men funderar på en film, men vi får se! Men nu vet ni vad det är som händer imorgon!

puss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0