nattbloggning

2010-07-15 @ 03:16:47
Kvällen har varit asnice! Först var det bara vi brudar Elsa, Lydia, Fanny, Cissi, Astrid åh jag. Alla dom käkade pizza, förutom jag som käkade innan jag drog hit. Vi dunkade musik, fotade en himla massa och hade hur roligt som helst. Efter ett tag kom Gustav och Wille och gjorde oss sällskap. Jag, grabbarna och Astrid gick hem till min mamma och hämtade lite saker till mig, sen gick vi tillbaka och då hade lydia dragit. Sen drog astrid och vi gick ner till rösjön vid halv ett eftersom Fanny och Cissi ville bada, men de ångrade sig när vi kom dit. Så vi satte oss på en klippa sen drog vi hem igen. Elsa drog och nu är det bara jag, Fanny, cissi och grabbarna kvar. Alla sover förutom jag och Cissi. Vi har suttit och käkat chips och druckit coola och haft det jättemysigt. Wille ska upp vid sex, jippi! (y)

ja, som sagt så kommer jag sova här. Kommer hem nångång imorgon. Skriver då eftersom jag ska vara social nu.
pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0