ny design

2010-07-06 @ 22:56:00
Jag blev så otroligt trött på den gamla designen och allt så jag ändrade. Medans elsapelsa var här, ups, osocial ? Förlåt gumman! :o Vi joggade iallafall en bit och sen badade vi nere vif Edsviken. Vi hittade en badring som vi tog och plaskade med. Kan ju bara säga att det faktiskt var extremt varmt och att det var hur roligt som helst. Fast vi hade inte med oss några handddukar och vi badade med kläderna på, så vi gick hem med blöta kläder (y) Direkt när vi kom hem hoppade jag in i duschen, rakade bena osv så nu känner jag mig hur fräsch som helst! Sen tog vi fruktsallad och tittade på fotboll. Holland vann med 3-2, fast tror redan alla vet det, haha. Hon tog 22.29 bussen, så är själv nu.

Bloggen är inte riktigt klar, funderar på att ändra lite till. Men vad tycker ni hittils? :)
Själv är jag ändå ganska nöjd.


Kommentarer
Postat av: Lydia

är det bara jag som inte ser ngn ändring alls? :O <3

2010-07-07 @ 00:08:53
URL: http://llydiias.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0