:P

2010-07-01 @ 19:56:49

nyss har jag ätit och kollat på en film, pallar faktiskt inte göra så mycket, men typ alla är bortresta-.- jaja kom hem från michis när hon åkte till landet, sen i morgon ska jag jobba trevligt trevligt, ska upp då kl 7. sen vette fan vad jag ska göra sen. på söndag ska jag vara med sofia som precis då kommit från landet =) eftersom michis har ett tajt ''schema'' med de här resande. så frågar jag dig sofia om du vll följa upp till sundsvall med min familj. om inte michis kan. vi ska vara hos våra kusiner då också=) så ja=)

 jo juste ska bara berätta jesper(MJW) är min kusin som gör musik med sin polare robin(SmyR) och dom heter då sms music, lyssna på doms låtar på youtube eller spotify riktigt bra =) om någon vill göra något på fredag eller på lördag så ring eller smsa =)

 haha emilia är så söt, förut när jag var hemma hos michis på en fredag så sa emila att hon får ostbågar och finskapinnar och chips på fredagar efter middagen. jag bara jaha men jag får de när jag vill =) haha hon bara ska vi ut och hämta de i skogen jag bara aa. ostbågarna hänger i granarna och pinnarna ligger på marken sa jag haha. sen har hon trott på de helatiden. och man pratar om de ämnet så kommer hon bara börja babla om de haha. hon är så gullig=)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0