snaaaaaark

2010-07-22 @ 22:25:26
åh verkligen förlåt! Jag skulle lägga in alla bilder, men jag somnade istället, eller, inte somnade. Utan jag tittade på tv och typ halvsov, haha, samma sak. Sitter här och lyssnar på lite annorlunda musik än vad jag brukar lyssna på. Amanda Jenssen, Lyssnade på henne när jag var yngre, men sen slutade jag och nu kom jag på henne helt plötsligt, eller, jag hörde hennes låt i en reklam på spotify så värt att lyssna på lixom. Så nu måste jag bestämma om hon är bra eller inte, vilket är svårt.

Men nu ska jag packa min tränarväska som ska med till landet, så slipper jag göra det imorgon. Sen laddar jag förmodligen kanske upp bilderna.

puss på nosen.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0