SOLLENTUNA, i am back

2010-07-31 @ 15:42:45

Kom precis hem och har hunnit börja packa upp lite när jag kom på att jag kanske borde BLOGGA och säga att jag äntligen är hemma igen! Tack så jätte mycket julia bebis för den fina updateringen under nästan hela sommaren. Nog med det, jag har haft det grymt underbart hos Michis. Massa skratt och mängder med skoj. Det har inte varit så vidare bra väder men vi har haft det kul ändå. Ikväll ska jag tydligen hem till Gurra på nån middags grej? Åh, har inget att ha på mig.. allt är ju smutisigt typ. ne skojar bara, men hatar att få sånna här överraskingar -.- men alltid lika kul att träffa gurra. Ne ni, nu ska jag nog återvända till min väska. Har massor att packa upp.
/kisses


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0