soooooofia!

2010-07-05 @ 00:01:39

hej igen, igår hann jag inte uppdatera, för jag var på racing med min brosa och kesse. kom hem då kl3 så orkade inte skriva, men jaja. idag har jag sovit för de mesta, jag vaknade och gick till soffan och råkade somna om, sen fick jag faan dejavuc(stavning?) helatiden, också mådde jag illa, jaja sen var jag med lollo, och berfin på kvällen, vi chillade och så

 och imorgon ska jag jobba. sen ska jag vara med sofia och vi ska in till stan och ta en fika, och shoppa hoppas jag =) haha har inte bett om pengar på skit länge, men men. michis är nu på ön fortfarande. hon har de säkert skit mysigt där, hon hade badat och åkt båt, och åkt nån grej efter båten =) och sånt.





Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0