superduper

2010-07-22 @ 00:56:32
Trött! Har kollat runt på kläder på bikbok.com och hm.com. Hittade en massa snygga saker! Synd att jag bara har 130 kronor, annars skulle jag shoppa loss! Men vill ni veta en sak? Jag åker ju ut till landet på fredag i tre veckor, och då ska jag måla mormor och morfars staket och det får jag pengar för, sen ska jag tvätta pappas bil ( invändigt och utvändigt ) och tvätta huset på landet och måla det! Jag kan nog tjäna mer än 3-4000 kronor för allt det! Då blir jag rik, MaHAHHAHAHHAHA !

Nej, vill ni veta en sak? Michaela behöver sin skönhetssömn så hon ska gå och borsta tänderna. Imorgon ska jag vara med Nor, som jag inte har träffat på hur länge som helst! Vi får se vad vi hittar på, tihi. Måste packa också, yeah... som tur är så finns det tvättmaskin på landet, haha :D

Innan det här blir för långt ska jag säga god natt. Vi hörs imorgon bitti!


Kommentarer
Postat av: fridah

tack sötnos! :)

2010-07-22 @ 01:06:30
URL: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej !

Jag behöver lite hjälp av dig, du behöver bara gå in och rösta på bilden här under

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Det skulle vara jättesnällt av dig om du röstade. Just din röst betyder mycket. :)



Du behöver inte säga att du har röstat. :)

Tack på förhand.

2010-07-22 @ 10:18:26
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0