tränatränaträna

2010-07-23 @ 12:55:13
Sådär, nu hoppas jag verkligen att jag har fått med mig allting. Har en tränarväska och där i ligger skor också, sen en stor väska med kläder och sånt och sen min vanliga väska med laddare och skit. Är faktiskt inte så taggad på att åka, men måste man så måste man + att det faktiskt kommer att bli rätt så kul. Har massa planer och kompisar ska komma ut och mina kusiner är hos mormor och morfar, ska även jobba en massa och direkt när jag kommer ut idag tänker jag faktiskt jogga till mormor och morfar. Känner att det behövs verkligen! Har inte joggat på flera dagar, och inte joggat sen förra fredagen ? Åh herregud! Tur att jag kommer att jogga varannan dag ungefär ute på landet. Så grymt härligt att jogga där ute!

Men snart är det dags att åka iväg, eller pappa kommer säkert när som helst. Så, det kommer ett hejdå inlägg snart!
puuuss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0