trööööttiiiissss

2010-07-16 @ 01:04:18
Sofia kom hit i typ en kvart och lämnade min tröja och lite sånt, sen drog hon igen eftersom hon skulle till astrid. Vid Tio träffade jag Oscar och hans kompis henke till typ elva. Sen har jag varit med min syster, hennes pojkvän och deras tjejkompis. Hon och kompisen ska åka till alanda klockan tre eftersom de ska till Grekland med 4 andra kompisar. jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag sova länge har jag bestämt.

Imorgon åker jag till ön och stannar kvar där till tisdag eller onsdag. Ska be någon att gästblogga så ni har något att läsa medans jag är borta. Astrid åker ju på söndag så hon bloggar ju fram till det. Annars så får ni kika in igen på tisdag eller onsdag!

Nu ska jag sova, skriver imorgon. pussssssss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0