Gratts filippo!

2010-06-02 @ 23:41:19

shaba, kom hem för en stund sen. lyssnar på musik och så, jag ska gå lägga mig efter inlägget =) aja, hade de skit trevligt (igen) hos, mina tremänningar. Och dom är ju sånna här sköna itialenare(stavning?) också, så dom är ju itne ett dugg, blyga utan dom bara tja! hur mår du? skit trevliga verkligen. även om vi har vart där så många gånger, och känner hela bunten. så är det endå stelt i början för mig.

 men nu var de två nya snubbar där som var fett härliga. mina tremännigar bor ju i ett skit stort hus. så dom har lite bortskämda bratz kompisar. som är fett härliga. vi åt värsta goda itialenska(stavning?) maten, så gott varje gång. tack nana och elfanso! och så har vi liv och viking. tjejen heter liv. jaja hon är så jävla härlig. hon är verkligen skit rolig och hon är typ bara 10 haha så kul. aja och hon kan  låta som typ alla slags  djur. hon kan låta som en björn, lejon, säl, delfin och m.m.

 sen vissade jag att jag kunde kolla ett öga in ochh ett ut på båda sidorna och darra på ögonen. och sätta foten bakom huvudet. sen så visade en trevlig kvinna där  att man skulle göra en cirkel med högra foten medurs. och medans göra en sexa i luften med höger hand, testa! skit svårt verkligen. aja sen spelade vi lite fotboll hoppade stutsmatta och sånt kul. jaja ni skulle ha vart där så jävla kul och trevligt. och juste de var min ena tremänning filippo som fyllde år =)


haha kolla vad jag kan!

och med andra!XD

och den sista bilde god natt!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0