Lååång dag

2010-06-25 @ 01:01:49

just nu sitter jag i bilen och har inte tillgång till internet, som sagt ska jag blogga åt astrid och michis igen :D de här kommer komma lite senare för just nu skriver jag på word, för jag kände för att skriva. nu sitter jag i bilen upp till sundsvall, ska bli kul,

vi ska fira midsomar där med kusiner och vänner =) fett sooooft! jag och ida ska faan röja hela sundsvall imorgon! :D älskar den ungen =)

 

michis är påvåg till the landet nu, fett skönt, avis på henne för faan :P jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva men. har inte vart med dom där guldklimparna(Michis& Astrid) på läääänge, men men älskar er iaf=)

imorgon hoppas jag de blir ett fint väder, i sundsvall vet inte hur de blir nere i stockholm, mne får se, haha

. riverside är faan den nya we no speak americano, den är fett bra. juste jag glömde ta med mig hörlurar till min mobil, så jag kan inte lyssna på mina nya låtar :'( jaja. kl är 17:42 och jag har tråkigt, kanske ska kolla på a movie. gud vad tråkig jag är. men men ska blogga sen när jag kommer fram också.

och jag ska lova att jag tar massor av kort, med datan-.- när jag är där på både, mig och ida. och några killar vi skulle träffa där. och när vi ska bada, och när alla blir lite lulligga kanske haha.

 

Astrid är på sin båt vi jag nyss reda på=) fett härligt för hon har en väldigt stor båt som man kan sova många i och så. och hon har ett litet kök =) haha jag vet bara de fast jag inte har vart på doms båt, för hanna har typ en likadan, som är skit härlig att åka med saknar den bruden, jaja.

jag har ett soltak i min bil haha sen på natten kan man typ lägga sig ner i bilen och kolla upp mot stjärnorna härligt va!? =) okej gud vilket liv jag har haha, men men ni får stå ut haha. jag kommer säkert vara framme om några timmar, hatar de, jaja kan se om jag hittar internet mitt i skogen kanske? ;) nej men jag kan kolla om de finns internet om jag stannar i gävle =) jag har tänkt på en sak, varför kan inte blogg.se ha word när man skriver, för manm skriver typ fel helatiden och palla ändra och hålla på. jag pallar inte läsa igenom hela min text för att rätta(jag gör de iaf) tråkigt liv va?min brosa pumpar musik som man inte hör vad man tänker skit jobbigt-.- jaja men han har bra smak =)

 vadå kolla upp innan ni leker fb, vi kollar faktiskt upp din lilla pippi långstrump, va är du så söt va? aa kom då, har du snurrat, har lilla berta fjärtat, har du snurrat klart, om du inte gillar riverside, så synd min sköna för du är så söt. skaka rumpa, we no speak americano , do you speak americano lille hanna? haha gud, nor och hennes humor asså. haha så bra asså.jaja nu är vi iaf i gävle, och dom har inte internet, fyfan, fattiga jävlar ibland asså. mohaha, men vi är vid gävle bron de är helt öde där haha. jaja men nu har jag nog skrivit klart, hoppas ni orkade läsa annars är ni dryga jävlar haha(jag ska inte säga något jag brukar inte heller läsa texten jaja)

Pixie Lott-Gravity


hahah

 

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0