Mysigt!

2010-06-03 @ 22:51:04

hejhej, idag har dagen vart jätte skönt, vi hade svenska först, sen bild sen so. sen slutade jag för vi hade dom sista inställda, jaja. efter skolan gick jag hem, för jag var verkligen skit trött, så jag somnade. sen var jag med sötaste nor. vi gick ner till sportfältet där michis och astrid hade match. jag vet inte om dom vann eller inte. sen stack jag och nor ner till ica, vi köpte is tee, och kolsyrat vatteb, sen blandade vi de. min var god men inte nor's. aja, vi gick ner till rösjön för de var fett skönt vi doppade fötterna och hade de mysigt. jag är hemma nu, och ska sova snart. sofia fyller år imorgon. hon blir byxmyndig!!!!!!!!! haha så jävla kul vi ska, ha fett taggad!!! :D lägger in två eller mer låtar som ni får lyssna på =)


denna låt spelad nor till mig, skit bra låt =)


och den här låten, den är gammal men bra =)


och republic låten=)



en väldigt gammal låt, älskar han slags röst=) chill låt haha så jag jag har väldigt olika smaker på musik =)

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0