this is how you remind me

2010-06-27 @ 02:11:29

nu har jjag vart os kusinerna igen, vi åt och så, och hade de mysigt. michis är fortfarande på sitt land och hade de mysigt igår och firade midsomar =) kul kul, jaja immorgonag hem och då kommer michis då blogga tror jag, haha jag har inte bloggat så mycket, har inte vart med datan, och inte haft så mycket tid, jaja hah här uppe i sundsvall går aldrig solen ner, haha de år fortfarande solnedgång här, och snart kommer de bli ljust för de är dag om några timmar, jaja sjkt, men fint mohaha, okej tråkig humor, vet inte vad ni vill läsa om.

 jag vet jag kan berätta lite om hur jag lärde känna michis och astrid okej jag börjar med michis för de var henne jag först lärde känna. okej jag började i samma skola som henne och några tjejer i min klass kände michis lite från fotbollen eller hur de nu va. sen så var dom typ alltid med dom på varje rast, och michis tyckte att jag var en wb fjortis då haha. de var förra året  och jag hade satt upp håret då llite slarvigt, whatever. sen började vi bara snacka. sen vart de väll att vi började sova hos varandra och så och hade de sjukt kul. de var vinter då så hon spelade ju inte fotboll den perioden. sen dess var vi alltid med varandra.

 sen då hur jag började lära känna astrid var väll, att. jag och michis och astrid skule till täby c, för att typ kolla runt och lite så. sen typ så var vi vid ica och astrid bara där är den där skit snygga killen, jag bara vart hon bara i mitten . sen så sa hon att vi skulle följa efter dom in till ica hah, vi garvade som faan. jaja sen földe vi efter honom och så. sen gick vi till bussen. ahaha sen började jag och astrod strippa på bussen, haha minnen.

 sen dess så har vi  hållit ihop fast jag är inte så mycket med dom nu, måste vara de nu på sommaren faan. sen så sa jag till min barndomsvän sofia att hon måste träffa michis för hon är ju skit rolig och så. dom blev fett bra vänner. och med astrid också. så vi fyra kommer alltid överäns och har alltid kul =)


sofia<3


Astrid&Michis<3


jag<3


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0