<3

2010-03-22 @ 19:26:58

Celine, jag har inte kännt dig länge. Men du är en helt underbar människa. Du är som en storasyster till mig. Vi har inte träffats på länge, och jag saknar dig helt galet mycket! Jag kan verkligen prata med dig, du förstår och lyssnar. Vi måste träffas snart! okej? Gumman, du har verkligen funnits när jag mått som sämst. Det känns som vi glider ifrån mer och mer för varje dag som går. Det får inte hända. Kan inte tänka mig att förlora en sån underbar tjej i mitt liv. Det finns många speciella, men du är ändå inte som alla andra. Du vågar vara dig själv, du vågar stå för den du är, en underbar, vacker, snäll, gullig tjej. Vi är så grymt olika, men ändå så finns det nåt som gör oss så grymt lika. Vi kan snacka om allt. Det känns så bra att veta att du alltid finns. Det finns så mycket att säga om dig Celine! Men jag vill bara säga att jag älskar dig gumman! <3

Du betyder sjukt mycket <3


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hur gammal är du?

Varför började du blogga?

2010-03-22 @ 19:34:28
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur lång är du?

Vem är din idol?

2010-03-22 @ 20:26:12
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0