äntligen hemma !

2010-03-20 @ 11:16:13

jiiiihhoo, back in the house ! :) hade ni en rolig fredagsdag/kväll? Jag hade kanon ! Först kom Johanna till min skola, sen drog vi och sen drog jag hem, sen tränade jag, fixade mig, duschade, sen åkte jag till täby för att möta upp Johanna, sen drog vi hem till henne, hennes mamma fixade mat, sen träffade vi jenny, låg i soffan, kolla film, åt godis och drack cola, sen gick vi en promenad vid halv ett, sen gick vi in, kolla tv, bädda ut soffan och alla somnade sen. Jag somnade vi halv två ungefär. Gasch vilken mysig kväll!
Det som är mindre bra är att johannas mamma väckte mig vid kvart över sex, jag somnade om och vaknade tjugo i åtta och kunde inte somna om. Låg där medans ingela retade mig och jenny, fixade frukost, fixade mig och sen åkte jag och ingela vid tjugo i tio.
Jag gick på bussen, åkte till möby, mötte upp mamma, gick runt och handlade med henne sen drog vi hem och kom hem nyss ungefär.

Kortfattat, för jag orkar inte gå in i detalj, hinner inte.
Har jättemånga bilder som skall läggas upp, så bildbomb kommer när som helst.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0