DAMP!

2010-03-24 @ 09:11:01

Åh mina föräldrar var så högljuda av sig imorse! Jag är fortfarande lite små kraslig och behöver sova, men dom väckte mig med allt oväsen! Åh blir så irriterad.. Aja, hihi^^ hur mår alla söta bloggläsare idag? Jag mår faktist mycket bättre idag. Har ingen feber och känner mig inte alls lika dålig som igår. Så det kanske får bli skola för mig imoron :D Har ju haft så trist här hemma.. Så ska faktist bli riktigt kul att få vara social igen. Har inte andats in frisk luft på 4 hela dagar, så där har vi också något att längta efter x). Idag har jag iaf lovat min mamma att jag ska ha pluggat -.- trist i know, men det måste också göras.  

 
 
Nu väntar min so bok på mig . -.-

puss / astrid :) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan

Hoppas du får en underbar onsdag

Kram!:)

2010-03-24 @ 13:25:33
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0